onsdag 17 juni 2009

Blankt papper!



Ja då har man varit och besiktat bilen. Inte en enda anmärkning! Det var bättre än vad vi hade räknat med. Vi fick inte ens någon punkt med "bra att veta". Gud så skönt! Om 1 eller 2 år kan vi få byta avgasarörets kadanböj, dragkroken kommer troligen hålla längre än vad bilen kommer att göra och just det känns skönt att veta när vi hänger på transporten med två hästar i.

När vi var i stan gick Emelie och jag in på "Glitter" där min lilla Hoppetossa köpte sig en hårförlägning för 250 kr. Så snyggt! Jag ska köpa mig en lika dan när jag får min sjukpenning nästa gång.

På vägen hem ffrån Vetlanda stannade vi till på Backen och fikade med svärmor och svärfar.
Emelie och Jane spelade lite badminton. Väldigt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar