söndag 5 september 2010

Ny/gammal chef.

Senaste veckan har det varit fullt upp för min del. I onsdags kom min ny/gamla chef och hälsade på och talade om att nu tillhör jag Höglands distriktet igen. Jippie!!!! Då slipper jag äntligen "Vimmerbys" knasiga påhitt. Och jag får jobba på ett sätt som passar både mig och kunden mycket bättre. För mig är det två saker som jag känner är viktiga: Att kontraktet följs, en självklarhet tycker jag, och att jag får jobba med "Frihet under ansvar". Eftersom jag tillhörde Höglandsdistriktet för 2,5 år sedan så vet jag att det är så min ny/gamla chef vill att vi jobbar men jag ville ändå fråga inför kund och min nya arbetsledare för att försäkra mig om att liknande situation som jag blev utsatt för i våras inte kommer upprepas. Fast efter att vi hade fikat och pratat med varandra så känns det hur bra som helst och jag tror faktiskt att jag kan komma att åter igen vara stolt över att vara anställd av ISS.
Jag har tagit mina nya chefer på orden och så fort de åkte hem till sitt började jag städa upp och fixa till förra distriktets dumma påhitt. Så både i torsdags och fredags blev det två timmar övertid, men nu är ett kontor på smältverket och robott/lager kontoret och omklädningsrummen rena och fina igen.
Att jag inte bloggade om detta igår beror på att jag fick ett kraftigt migränanfall och var sängliggande hela dagen. Idag känner jag mig bättre fast lite medtagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar