söndag 25 september 2011

Försökte springa...

Just nu är min MS-sjuke make inskriven på rehabiliteringsklinik för att kolla upp sin sjukdom, få extra sjukgymnastik och arbetsterapi. Han är där i tre veckor men kommer som tur är hem över helgen.
Jag försökte mig på att springa lite i dag men det tog inte lång tid innan min fot började göra ont igen, så jag avbröt. Inte värt att anstränga skadan så länge det gör ont. Det gäller att skynda långsamt. Något som jag skulle tänkt på redan innan jag fick min stressfraktur. Då hade jag nog inte haft ont just nu och kunnat träna som planerat. Men men, man lär så länge man lever. Bara jag blir bra i foten tillräckligt fort så jag hinner träna ordentligt till Varvet... Det vore ju surt att inte vara iform när Halv-Mara ska springas.
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar