tisdag 6 september 2011

Känns lite bättre

Foten har känts lite bättre idag. Det är bara när jag har gått och belastat den en stund som den har börjat värka. Som tur är kan jag anpassa mitt jobb en del och jag har kunnat ta en kortare rast och vila fossen.
Hemma efter middagen tog jag faktiskt av stödförbandet och har gått utan det några timmar. Skönt värre! Jag börjar faktiskt känna en viss förhoppning om att kunna ge mig ut och röra på mig redan till helgen. Är det fint väder kanske jag prövar en liten tur med MTB-cykeln eller om det blir lite stav-gång. Vi får se. När jag väl kan börja röra på mig igen så får väder och vind avgöra tillsammans med vad jag känner för just då, vad det blir för aktivitet.
Hur som helst har jag kommit en bit på väg med Emelies aftonklänning som hon ska ha på sin kusins bröllop i oktober. Jag har sytt ihop delarna till livet och kjolen och bara för att se åt vilket håll det lutar har jag nålat fast dem på provdockan. Nu kan man börja ana hur basen på klänningen kommer bli. Detaljerna kommer senare.
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar