söndag 29 maj 2011

God morgon!

Åh vad trött jag är!
Igår skjutsade och hämtade jag Joel och hans kompis på festplatsen Ekbacken i Skirö. De hade som vanligt haft jätte kul. Det väcker många gamla minnen från tiden då jag själv åkte dit och festade. Och visst skulle Jonas och jag kunna festa till det där, många av våra gamla vänner åker fortfarande dit. Det är ju det som är så bra med Ekbacken att det passar alla åldrar från 14-15 år upp till pensionär. Bara man har ett glatt humör med sig. Men så kommer pinsahetsfaktorn för ungdomarna att träffa på mor och far på en festplats till, och av hänsyn till det så åker inte Jonas och jag dit förrens barnen säger att det är okej. Jag har ju lite koll på dem ändå när jag hämtar dem framåt natten. Vi var inte hemma förens efter kl 2 och jag hade svårt att somna när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar