måndag 22 mars 2010

Ny omgång!

Då är det dags för jobbets andra omgången i stegtävlingen Motiomera!
Förra gången kom jag på första plats från vårt lag på Bruzaholms Bruk tätt följd av VD:n Lars. Hejja oss, Lasse!
Den här omgången har en av ägarna till koncernen, Malin, satt lite mer press på oss. Den som fullföljer båda omgångarna och dessutom förbättrar sitt personliga resultat från första omgången har blivit lovade en fin premie. Det är ju omöjligt Malin! När jag nämnde det till henne, fick jag till svar att jag får skaffa mig en häst till att rida varje dag. Och Lars blir väll tvungen att åka på två veckors skidsemester istället för en vecka. Som den tävlingsmänniska jag är vill jag ju verkligen vinna min premie och på något vis ska jag klara det. Men hur???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar