torsdag 22 september 2011

Nej, det här går inte!

Nej precis! Det här funkar inte alls! Jag kan inte gå runt här och inte träna den minsta lilla minut.
Visst foten är inte helt läkt än, men vad f-n? Jag är längtar ju så efter att få anstränga kroppen och svettas ordentligt.
Så efter att jag och Emelie tagit hand om alla våra djur tog jag sikte på motionscykeln. Drog på mig mina träningskläder. Bara det, Vilken känsla!
Startade upp lite musik med härliga rytmer av Shakira och satte mig på cykeln och började trampa. Eftersom jag vilat kroppen i nästan en månad tog jag det lite lugnt och cyklade endast i 30 minuter. Nu äntligen skulle jag få känna svetten lackas i pannan ordentligt. Tji fick jag. Inte förrens de sista 5-10 minuterna började svetten komma. Men jag vill ta det lite lugnt nu i början när jag ska sätta igång kroppen igen.
Vilken härlig känsla det är nu efteråt. Längtar redan nu efter nästa träningspass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar