tisdag 12 oktober 2010

God morgon!


Ja God Morgon kära läsare där ute!
Jag hoppas ni alla får en riktigt toppen dag i dag.
Själv ska jag göra allt för att min dag ska bli så bra den bara kan. Till att börja med så blir det 8 timmar på bruket. Två arbetsdagar i rad nu har min lilla bonussyster varit och hälsat på mig. Hon ska göra mitt jobb de dagar då jag inte är på jobbet. Det har varit två helt galna dagar. Nu kommer hon nog tyvärr inte ner till mig på jobbet på ett tag. Kommer sakna dig sis! (Fast vi ses ju hemma).
Nu får jag göra alla tokigheter själv. Fast det brukar jag klara fin-fint.
Det är det som är så kul med min arbetsplats, vi skojar med varandra och det är väll det som gör att dagarna går så fort där.
Vad som händer i eftermiddag får ni se om ni återkommer hit då.
Ha det nu riktigt bra alla där ute. Och glöm inte bort:
DET HÄR BLIR EN UNDERBAR DAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar