måndag 11 oktober 2010

Nej till TV4!!!

Nu har jag blivit riktigt trött på TV4!!!
Det kvittar när eller vad man tittar på så bryter de hela tiden för reklam.
Som i fredags när vi gjort det riktigt mysigt framför tv:n med chips och annat snacks, för att se på Idol 2010. De tävlande han inte ens börja sjunga innan den där hemske Peter Jidhe sa "... efter pausen".Och så blev det ett reklamavbrott. När så äntligen Idolerna började sjunga tänkte man ju att halva gänget skulle få göra sina framträdanden innan nästa reklamavbrott blev. Men inte då! Redan efter två tävlande avbröts programmet för reklam. Och så höll det på hela programmet. Två som sjöng och sen reklam. Två som sjöng och sen reklam.
Lika dant var det i lördags när vi skulle titta på Dansfeber.
Programmet han inte börja förens Cattis Alström avbröt för en reklampaus.
Två tävlande och sen reklam, två tävlande och sen reklam.
Och nu när jag kom hem från jobbet och satte mig i soffan för att varva ner med lite nostalgisk Beverly Hills så var det reklam - lite av avsnittet, reklam - lite av avsnittet, reklam....
Jag tänkte att jag skulle koka lite kaffe under reklamen men jag han inte det mer än sätta mig när kaffet var klart förens det blev reklam igen.
Nej TV4 sänder inga program längre.
De sänder reklam med programinslag.
Jag kommer bojkotta TV4 i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar