onsdag 13 oktober 2010

Slut.


Jag har blivit inkallad till vår VD på bruket och fått den informationen att jag inte ska städa mer på Herrgården. Det har inget med mig eller det arbete som jag har utfört där att göra. Tvärtom. Men jag och mina kunskaper från ISS specialavdelning behövs bättre nere på bruket istället. Lite tråkigt tycker jag eftersom jag har trivts och känt att det varit ett litet avbrott i vardagen att gå upp till Herrgårds byggnaden och städa där i tre timmar. Nu kommer jag istället att lägga min energi under de timmarna med att göra lite annat på bruket, som till exempel städa i fabriken, putsa fönster, göra lite golvvård.
Den jag kommer sakna mest är faktiskt Herrgårdskatten Emma. En av de vackraste korthåriga katter jag någonsin sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar