torsdag 18 februari 2010

Mors!


Jag har inte hunnit förbereda och schema lägga några inlägg för idag, tyvärr. Så under dagen får ni snällt hålla till godo med vad jag kan skriva via mobilen.
Jag ska även idag jobba på färgfabriken i Bellö. Egentligen har jag inget emot det. Det kan vara skönt att få göra något annat ibland. Men det retar mig på vilket sätt det blev den här gången. Men visst, jag hade en hel del att snacka om med mina gamla klasskompisar igår. Några av dem hade jag inte träffat på flera år, så det tog en stund att uppdatera vad som hänt.
När jag läste på min Facebook nu på morgonen blev jag riktigt rörd. En av mina pojkar på gjuteriet hade skrivit i min logg. Orolig över att jag inte kommer tillbaka. Åh! Tänk att killarna gillar mig så mycket! Nästan så man blir lite förälskad! Kan man vara det? Utan att vara kär? Nej, det går ju inte! Hur som helst det var värmande ord. Tack Bobban! Fredrik och du behöver inte vara oroliga. Jag kommer tillbaka! Om jag får plats, vill säga.
Hur gick det med träningsvärken från igår då? Jo, DET kan jag lova att jag har! Det känns som att jag har suttit på hästryggen för första gången i mitt liv! Men det kan det ju helt klart vara värt, med tanke på vad som kommer runt midsommar´n. Två små fölisar!!! Så mysigt det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar