lördag 26 september 2009

Åskledare eller en ny TV-antenn???

Vad är nu detta?
Är det en åskledare för inomhusbruk? Nej, knappast. Det åskar ju aldrig inne.
Är det en ny variant av TV-antenn, då? Nej, inte det heller.
Men vad är det då? Jo, det ska jag berätta!

Det är en massagepryl för huvudet!
Man håller i den kopparfärgade delen och sedan sätter man de små spröten
mot hjässan och så för man prylen antingen upp-ner, framåt-bakåt eller i cirklar.
Det är helt underbart och väldigt avslappnande.
En kompis till mig köpte en sån här för några år sedan på en marknad, och hon
använder det ofta för att slappna av när hon får migrän.
När jag så fick se att de hade fått hem dessa i närbutiken var jag ju bara tvungen
att köpa mig en. Och inte var den särskilt dyr inte. Endast 25 kr! Så även om det
nu inte hjälper mig med min migrän så ger den ett välbefinnande som är värt hela
25 riksdaler.
Nu är det ju bara att hoppas på att någon vill hålla i koppar delen så jag slipper
göra det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar