onsdag 30 september 2009

Hemma igen


Ja då var man åter hemma från jobbet. Sista dagen med 50% sjukskrivning.
I morgon börjar jag jobba heltid igen. Det ska faktiskt bli riktigt härligt att få
jobba på riktigt igen.

Idag när jag kom till tvättstugan och skulle byta tvätt var det rena rama kaoset
vill jag lova.
Det var rörmockaren som var där och borrade upp hål i väggen och grejade en massa.
Han skulle nämligen dra ett nytt avlopp och nya vattenledningar genom väggen, så jag
på ett smidigare sätt ska kunna fylla upp rent vatten och tömma ut det smutsiga vattnet
i/ur min skurmaskin. Och det måste jag ju säga att det är en fantastisk kund vi har som
underlättar för vår personal. Mig med andra ord! Där fick verkstadschefen Kent en extra
guldstjärna av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar