tisdag 25 maj 2010

Äkta huskatter till Salu!


Nu bara måste jag visa er de senaste korten på våra små underbara kattungar. Först har vi Melker, en svartsilver-tabby. I mitten den lilla tjejen Maja, en svartsilver-tigré. Och sist men absolut inte minst, Balloo, en brunsilver-tabby.
De är så söta och trots att det inte syns på bilderna så har de alla öppnat sina ögon nu. Vecka 28 är de så stora att de kan flytta från sin mamma. Deras mormors far är den berömde avels och utställningskatten EC S*Gomorrans Teodor, som inte förlorade en enda utställning under sitt liv. För de här små liven vill jag ha 500 kr styck. Det viktigaste är att de får ett bra hem. Vill du ha en? Skriv en kommentar eller ett mail till: martina.karlsson2@gmail.com så ska vi säkert komma överens.





1 kommentar:

  1. Hej Martina! Jag vet inte om du sett på min blogg att jag säljer hästgrejer. Ville bara kolla ifrall du va intresserad. Känns så trist när helt nya häst grejer ligger och samlar damm. Hoppas inte att jag störde. kram

    länk till bloggen: http://ellinorsjoberg.blogg.se/2010/may/hast-grejer-till-salu.html#comment



    (åh så söta katter) :D

    SvaraRadera