lördag 8 maj 2010

Fixar och trixar


Just nu håller jag på att fixar och trixar om lite på min hemsida över vår gård. Något som jag skulle gjort för ett bra tag sedan. Men som man säger "Bättre sent, än aldrig". Det har helt enkelt inte funnits tid och inspiration för det innan. Men nu bara måste jag fixa till den, med både uppdateringar och ny information. Något som säkert kommer ta ett tag, och allt kommer jag inte hinna göra på en gång. Ta gärna en titt in då och då. Bland annat finns det där ett ganska stort galleri med många bilder på våra hästar och även andra från min vardag. "Klickar" man på hästarnas foton på startsidan kommer man vidare till deras egna sidor osv.

Via den här länken kommer du vidare till min hemsida. (Jag ska vad det lider göra en permanent länk till vänster)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar