söndag 2 maj 2010

Börja om från början...


De hästar som rids och tränas på något vis här på gården fick förra året var sin "egen" blogg, där jag skrev vad som gjordes med var häst. Tyvärr blev det mer eller mindre att jag skrev samma sak här i huvudbloggen som i hästens egna blogg. Det kändes lite som kaka på kaka. Jag har nu funderat fram och tillbaka på om jag ska lägga ner hästarnas bloggar eller ha dem kvar. Jag har bestämt mig för att låta dem vara ett tag till, men istället för att skriva dagligen i dem kommer jag göra sammanfattningar över deras arbete och planeringar. Jag ska försöka göra enkla beskrivningar på de olika övningar som jag tränar på var häst.

Klicka för att komma vidare till Rockys blogg ... och till Sessans blogg ... och så till "lilla Linas" blogg

Jag hoppas att det här upplägget kommer att funka bättre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar