torsdag 17 juni 2010

Jag blir så frustrerad!


glitter-graphics.com

Den senaste tiden har det varit en del tjafs med min arbetsledare. Hon har fått för sig att jag ska bara städa bl a verkstadskontoren ordentligt en gång i veckan och titta till dem en gång till, istället för att städa och göra en bedömning av vad som behövs göras varje dag. Det ska då enligt henne bli renare och gå mycket lättare. ????? Jag fattar inte någonting om jag ska vara ärlig. Min arbetsplats blir bara skitigare och skitigare för var dag som går. Kunden som tidigare varit hur nöjd som helst börjar bli mer och mer irriterad över att det inte är ordentligt städat. Jag känner av min ryggskada varje dag när jag slutar eftersom jag får ta i och gno så mycket mer. Nu har jag även fått ont i både handled och axel eftersom jag får skrubba så mycket. Jag tror till och med att jag har fått en inflamation i axeln. Har det blivit renare och lättare att göra mitt jobb? Absolut inte!!! Men det är väl inte det värsta för min del. Hennes påhitt har nämligen även inkräktat på min fritid. Eftersom jag får ont i min rygg så har jag inte kunnat rida varje dag som jag tänkt och nu när min handled och axel också fått ta stryk så kan jag inte rida över huvud taget. Nu när det äntligen är sol och vackert väder!!!!!! Snacka om att man blir frustrerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar