onsdag 23 juni 2010

SISTA DAGEN!!!


glitter-graphics.com

Idag är sista dagen som jag röker! Imorgon fimpar jag för gott! Jag har försökt sluta röka flera gånger under hela våren men inte lyckats. Den här gången har jag större motivering att bli rökfri och en sluta-röka-plan som jag fått av företagshälsovårdens sköterska, så nu ska det gå. Jag har till och med en plan över vad jag ska göra när jag behöver fingra med något under mina raster i morgon. Jag ska nämligen ta med mig mitt manikyr kit! Att fixa och få fina naglar brukar jag inte hinna med när jag ska sköta om hästarna efter jobbet, men jag älskar att ha långa fina naglar. Så jag ser faktiskt fram mot att inte röka på mina raster i morgon! Det säger väll i alla fall något om vilken vilja jag har den här gången? Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar