onsdag 30 juni 2010

Att jag behöver återuppta min träning för instruktör har jag sedan länge varit på det klara med. Men jag har innan låtit min dotters ridlektioner gå före mina egna, men nu när hon har slutat rida får jag äntligen möjlighet att satsa på min egna ridning igen. Jag hade en tränare på förslag tidigare, men så såldes gården plötsligt, så nu kan vi inte vara där och träna längre. Den nya ägaren och jag har inte dragit jämnt tidigare så att den nya situationen bidrar med ett nytt alternativ är inte att tänka på. Så nu är jag utan tränare igen, innan jag ens har hunnit börja träna. Det finns i och för sig en annan som jag skulle kunna rida för men där kostar det betydligt mycket mer och då har jag inte råd att träna lika ofta som jag önskar. Jag ska kolla runt lite till och se om jag hittar någon annan som jag kan rida för. Är det någon som har förslag? Jag bor vid den blå markeringen, helst vill jag inte åka mer än 2-3 mil för att träna, men upp till 4 mil skulle funka. I början vill jag rida själv men längre fram är träning i grupp ett alternativ.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar