lördag 26 juni 2010

Tredje dagen!

Wow! Då är jag inne på den tredje dagen utan att röka! Det har faktisk varit lättare än vad jag trodde. Ändå har det naturligtvis varit tufft. Speciellt igår då Jonas och jag hamnade i ett ganska kraftigt gräl. Han menar på att det beror på att jag slutat röka men jag hade blivit förbannad även som rökare. Vad vi grälade om vill jag inte berätta, det är något som får stanna i familjen. Det hade varit hur enkelt som helst att ta en cigg när jag var så förbannad men jag stod emot. Jag vägrar nämligen att börja röka igen. För jag har baske mig slutat nu!
Nu är jag då som sagt inne på den tredje dagen utan cigg. Det ska enligt många vara en av de värre dagarna, då abstinensen sätter in mer än andra dagar. Man brukar ju säga att det är lättast att få ett återfall tredje dagen, tredje veckan, tredje månaden och tredje året....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar