tisdag 8 juni 2010

Skura och gno

När jag kom hem från jobbet hade Jonas plockat ut mellanväggen och gummimattan ur transporten och stod och skurade den invändigt. Lite irriterad blev jag allt. Jag hade nämligen tänkt göra det själv första veckan på min semester. Jag har ju tillgång till matreal på jobbet som gör det hela mycket lättare.
När Jonas tyckte att han var färdig fanns det fortfarande gula fläckar kvar på väggarna och har han nu gjort sig besväret att bära ut vägg och matta så kan man väll ändå rengöra kärran ordentligt. Det resulterade naturligtvis i att jag gick in och hämtade ett bättre rengöringsmedel och en microduk och gjorde om allt själv. Troligen en yrkesskada, men transporten blev som ny invändigt. I morgon kan Jonas få tvätta vagnen på utsidan åt mig istället, eftersom jag inte når upp till taket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar