måndag 30 augusti 2010

Jag har mer och mer börjat inse att jag måste ta tag i min fitnessträning på allvar igen. Och jag är verkligen sugen på det egentligen men det svåra är att komma igång. Jag vet ju att jag efter en vecka har jag blivit nästan beroende av träningen och kör plikttroget ett träningspass varje dag. Jag fick en Swissball av min mamma i födelsedagspresent i maj som hela sommaren mest stått och samlat damm. Det är nog dags att damma av den och börja träna igen. Jag har i alla fall kommit så långt att jag har börjat titta på lite nya övningar att göra. Jag hittade ett par bra instruktionsvideos på youtube som jag nog ska testa för att träna mitt största problemområde: magen. Hoppas nu bara inte att det frestar min ryggskada för mycket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar