fredag 5 mars 2010

Hallå där!


Hoppas ni har det bra allihop! Själv kämpar jag på med min förkylnings influensa. Näsan rinner, halsen gör ont, febern åker hiss, och jag är allmänt gnällig just nu.
Emelie var hemma från skolan igår för magsjukan. Vi såg troligen ganska eländiga ut igår när vi kämpade oss upp till stallet och gjorde alla nödvändiga sysslor. Men det måste göras hur dåliga man än är. Ofta brukar ju en av oss vara piggare än den andre och kunna ta stallet själv, men när vi båda är sjuka får vi göra vad vi orkar tillsammans. Som tur är mår Emelie bättre idag, och kan ta lite mer ansvar. Det som retar mig mest är att jag inte hade planerat att ligga nerbäddad i soffan med bland annat feber på min semester. Jag kunde väll fått vara frisk den här veckan i alla fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar