måndag 8 mars 2010

Hej, hej !!!


Då var det dags för en ny vecka igen då.
Min efterlängtade semester vecka blev det ju inte så mycket med. Feber, halsont, hosta och snuva är inget som jag planerade. Jag fick i och för sig min vila eftersom jag var i sängläge över tre dagar innan jag försiktigt klarade av att göra något igen.
Den här veckan ser ut att bli mer eller mindre som vanligt, förutom att jag ska på arbetsplats träff på onsdag. Lite meningslöst känns det som, eftersom jag och "min" kund, snart ska byta distrikt, igen. Enda anledningen att jag kommer att åka är att jag hoppas på att få mina nya arbetsskor då, och kanske lite nytt kem, för det börjar det bli ganska dåligt med.
När det gäller hästarna och ridningen får vi ta dag för dag nu. Det är så dåligt underlag överallt så det går knappt inte att rida längre. Och värre kommer det att blir. Om jag får tid när jag åker hem idag, kör jag nog förbi ridhuset och kollar hur vägarna dit är. Är de bra kopplar jag nog transporten och åker upp dit ett par gånger. Men som sagt det hänger på väglaget. Man ska ju ta sig upp för två stora backar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar