tisdag 23 mars 2010

Kollat vägen


På vägen hem från jobbet igår, åkte Joel och jag förbi ridhuset för att kolla hur vägen såg ut. Den mesta av snön har smällt undan och det är inga problem att köra där med transporten. I och för sig kan det bli lite svårt i en av uppförsbackarna på grund av tjällossningen, men vi kan välja en liten omväg med mindre antal backar.
Det har gått ganska bra med min nedtrappning av rökningen (röker bara strax över en halv ask nu), så jag har lyckats spara undan till hyra av ridhuset två kvällar. Hejja mig! Så nu ska jag ta och kolla vilka dagar jag själv kan först innan jag ringer till Cajsa och bokar ridhuset. Jag ska nog försöka hinna med att lastträna Rocky någon gång innan. Det är ju så tråkigt om man har bokat en tid och så vill inte hästen gå på transporten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar