fredag 12 mars 2010

Sluta röka?


Jag är så himla sugen på att börja träna för instruktör varje vecka med Rocky till våren. Problemet är bara den ekonomiska biten. Det kostar ju en del. Det finns å andra sidan ställen som det går att hämta pengar på. Nämligen att låta bli cigaretterna. Problemet är att det inte är så lätt när suget sätter in. Men om jag skulle klara av att bara röka hälften av vad jag gör idag, så skulle det räcka till lektionerna som jag vill ha. Och skulle jag sen även klara av att stå emot min andra last, godis, så får jag även råd att hyra ridhuset en hel kväll i veckan för att träna själv.
Ganska enkelt för den som inte har mina laster, men desto värre när begäret sätter sina klor i en. Men visst vore det värt ett försök? Bara jag lyckas hitta den rätta motivationen någonstans...

2 kommentarer:

  1. Det är bara att satsa :) Massor med folk som slutat röka så du kan du också! Du kommer att må sååååå mycket bättre utan cigg :)

    SvaraRadera
  2. http://slutaroka.blogg.se/

    SvaraRadera