söndag 11 april 2010

Trött, hosta och allmänt hängig

Igår orkade jag inte skriva något. Jag var så trött och hängig hela dagen. Och inte ger hostan med sig det minsta. Då och då får jag rejäla hostattacker så jag nästan inte får någon luft. En jag pratade med tror att det är RS-virus som jag har åkt på, men borde jag inte då även ha feber? Det är ju inte helt omöjligt att det har något att göra med att jag röker. Att röka i en sotig och dammig miljö som jag jobbar i kan inte vara bra för lungorna, även att Bruzaholms Bruk är ett av de renaste gjuterierna. Jag har definitivt bestämt mig för att jag ska minska ner på rökningen till hälften, men det är inte helt omöjligt än att jag ska försöka sluta helt. Pengarna som jag sparar kommer jag att lägga på träningar för instruktör med Rocky och om jag lyckas sluta helt så blir det en ny dressyrsadel och med tiden även en ny fin hoppsadel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar