onsdag 23 december 2009

Elgiganten- NEJ TACK!


När jag var inne på Elgiganten i Eksjö för att göra slutspurten på mina julklapps inköp blev jag och en annan kund oerhört illa bemött av ett butiksbiträde.
Vi stod bland mobiltelefonerna och väntade på hjälp. Så blev kunden före mig färdig och butiksbiträdet avslutade affären och vänder sig om.
Den andre kunden säger.
"-Jag tror att hon var före." och pekar på mig.
Gissa vad butiksbiträdet säger.
"-Det bryr jag mig inte om, för jag har annat att göra." och pyser iväg.
Så fruktansvärt oförskämt! Man behandlar inte två kunder på det viset!
"-Okej! Det finns andra affärer som vill sälja julklappar." sa jag och vände på klacken och gick.

Taskigt Elgiganten. Nu missade ni en hel del. Jag skulle nämligen köpa, mobiltelefon, digitalkamera, plattång, rakapparat.
Men, men, Expert kommer bli glada idag när de får sälja istället.
GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar