onsdag 9 december 2009

God morgon!

Den här morgonen är inte riktigt bra.
Jonas har haft ont i huvudet hela natten och klev upp tillsammans med mig.
Visst är det gulligt av honom att han kliver upp och vill prata med mig innan jag ger mig iväg till jobbet, men...
Jag vill ju vara för mig själv på morgonen och vakna till i lugn och ro helt ensam, och inte ha någon som pratar med mig.
Jag behöver helt enkelt sitta för mig själv och tjura och dricka mitt kaffe och röka mina ciggaretter, för att inte bli på dåligt humör under dagen. Stackars Satar på jobbet, som får ta den smällen.
Jag kommer troligen inte hinna blogga något nämnvärt i eftermiddag eftersom vi ska till Skirö kyrka och titta på skolans Lucia tåg.
Men förhoppningsvis är jag inte allt för trött utan orkar berätta och visa bilder när vi kommer hem i kväll.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar