onsdag 9 december 2009

Jag är en klippa!

Ja, i alla fall enligt mina vänner. Jag fick se att två av mina arbetskamrater hade skrivit om mig på facebook. När jag såg det blev jag rörd så tårarna nästan kom.
Hur dum får man vara egentligen?

Bobby Grahn tur man har en snäll Martina på jobbet, hon var så snäll och gav oss kaffe när vi hade fullt upp i maskinen :-)

Igår kl. 19:58 · ·
Johanna Jojo Olsson
Johanna Jojo Olsson
hon är en klippa=)
Igår kl. 20:15
Bobby Grahn
Bobby Grahn
yepp :-)
Igår kl. 21:19
Martina Karlsson
Martina Karlsson
Ah! Vad ni är gulliga!!! ♥ till er båda!
Igår kl. 21:50 · Ta bort

Först visar jag mina nära och kära lite omtanke, och när de då talar om hur mycket de uppskattar det, Ja, då är jag nära att börja lipa!
Var sin blomma till Jo-Jo och Bobban för de vänliga orden.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar