torsdag 31 december 2009

Få fler besökare nästa år!

Jag har ökat mitt antal besökare hit till bloggen den sista tiden.
Och tänkte berätta hur jag har gjort.
Först och främst har jag sett till att hamna med på så många topplistor som möjligt. Ni kan alla se vilka på sidan om till vänster.

Det finns flera sidor som man kan bli medlem på för att öka trafiken in till den egna bloggen. Kravet brukar vara att man själv surfar runt bland de andra medlemmarnas sidor. Inte helt fel då man kan passa på och kika lite och få tips på vad som man kan skriva om i den egna bloggen.

Jag har sedan ett par månader varit medlem på Bloggtrafik.nu och där fått ett stadigt antal besökare till bloggen.




Ett annat ställe som jag blivit medlem på är mer-trakik.se som har ökat mitt antal besökare med närmast det dubbla! Tackar så mycket!



Det senaste stället jag blev medlem på är Nextblogg.se där man själv kan välja vilken typ av bloggar man vill titta på.


Till sist vill jag tipsa om ett väldigt smidigt ställe att vara medlem på.
Nämligen bloggplus.se där sköter allt sig självt. Det enda som man behöver göra är att logga in, klicka på surfa och sen sköter maskineritet sig självt. Hur smidigt som helst!



Hoppas Ni har fått lite hjälp på traven nu. Jag har haft en hel del besökare under den korta tid det tog att skriva detta.

GOTT SLUT PÅ 2009 OCH GOTT NYTT 2010!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar