söndag 15 november 2009

Handskar på!


Jag har blivit fruktansvärt torr om mina händer de senaste veckorna och nu spricker mina fingertoppar sönder. Gör det ont, eller gör det ont?
Jag har nu smörjt in händerna ordentligt med handkräm och för att jag inte ska kladda ner överallt har jag engångshandskar på.
Det är nog lika bra att jag börjar använda handskar på jobbet. Det troliga är ju att det är allt kem som jag har på händerna när jag städar på jobbet som har gjort att händerna har torkat ut. Och med tanke på den fruktade svininfluensan så är det kanske inte helt fel att ha något som skyddar händerna mot virusbakterierna.
Det är ju bara det att jag har så svårt att jobba med tjocka gummihandskar.
Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du skrev en fråga på min blogg när jag hade frågestund och nu är svaren på alla frågor uppe ifall du är intresserad att se vad svaret på frågan du ställde är.
    Kram

    SvaraRadera