lördag 7 november 2009

Jobbig vecka

Den här veckan har varit ganska jobbig och jag har varken haft tid eller ork att skriva i bloggen. Bland annat så har jag varit med Joel på utvecklingsamtal i skolan. Jag hade förväntat mig att det skulle vara ganska negativt med tanke på hur det såg ut innan sommarlovet för honom, men faktiskt så har det blivit en hel del förbättringar. Han har godkänt i alla utom ett ämne och i några finns det faktiskt möjlighet för honom att få väl godkänt. Med andra ord så har han tagit till sig studietekniken som jag visade och har hjälpt honom med. Och klarar han inte VG nu till jul så finns ju chansen att han lyckas med det till sommarlovet. Och eftersom han vill gå på gymnasiet på annan ort så är det ju viktigt att ha bra betyg så han kommer in där han vill.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar