måndag 2 november 2009

Jävla Tvättmaskin!!!!!!


Asså! Jag säger då det. Jag ska inte vara ledig. Varje gång jag har varit ledig några dagar från jobbet så är det alltid något som krånglar när jag kommer tillbaka. Den här gången började det med att tvättmaskinen larmade med felkod 010. Inget konstigt med det. Det brukar bara vara att göra en omstart så funkar allt igen. Brukar Ja! Inte idag inte! Å nej! Efter att jag gjort omstarten så larmade han med en ny felkod, 027., som inte finns med i felsökningslistan i bruksanvisningen. Jag försökte få tag på min arbetsledare men hennes telefon verkade ha ballat ur fullstäningt, och det tog mig hela dagen innan jag lyckades få svar. Titti visste inte heller vad det kan vara för fel på maskinen så hon kommer i morgon så får vi se om vi kan lösa problemet tillsammans.

Inte nog med att tvättmaskinen krånglar. Det fattas tydligen kökshandukar enligt min vikarie. Jag har inte hunnit att kolla upp det idag eftersom jag har försökt hitta felet på maskinen, men får göra det i morgon. Jag saknade inga veckan innan i alla fall.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar