måndag 30 november 2009

Vad ska jag välja?


När jag kom hem från jobbet låg det ett kuvert från min farmor som en förtidig julklapp.
I kuvertet låg det en ganska stor summa pengar som jag ska köpa mig något jag verkligen vill ha för.
Nu är då bara frågan VAD jag ska köpa???
En ny dataskärm? En systemkamera? En ny mobil? Kläder? Hästsaker?
Oj vad svårt det är!
Visst finns det mycket jag vill ha och önskar mig. Jag vill ju egentligen ha allt, men riktigt så mycket låg det inte i kuvertet.
Vad ska jag välja???

Det här är bara en del av det som fanns i kuvertet.

HA DET BRA!!!

4 kommentarer:

  1. 640kr? ddå kommer du inte äns nära systemkamera eller datorskärm! haha

    SvaraRadera
  2. Haha, det där är ju ingenting. Och du tror du kan köpa en dataskärm, systemkamera eller en mobil för det där? Lol, patetiskt.

    SvaraRadera
  3. Nej det krävs helt klart mer än 640 kr, det är sant. Men som det också står så är det bara en del av summan som finns på bilderna. Läs gärna hela inlägget först!
    Att kommentera utan att läsa allt och till råga på vara anonym, DET är patetiskt!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska köpa något som du verkligen vill ha. Något som du velat ha jätte länge. Mvh Ann-Sofie

    SvaraRadera