lördag 21 november 2009

Så var hon borta



Det har länge varit planerat att Emelie ska följa med sin kusin Sandra upp till hennes studentlägenhet kommande vecka. När Emelie skickade ett SMS till sin kusin för att fråga vilken tid tåget går i morgon var hon redan på väg i bil. Men tur i oturen hade Sandra glömt lite hemma och var ändå tvungen att vända, så om vi kunde komma ut till Målilla med en gång vore det ju bra.
Snabbt slängde vi ner det sista som Emelie skulle ha med sig till Linköping och kastade oss in i bilen och åkte till min svägerska.
Lagom när vi kom dit kom även Sandra och Jonny och Emelie bytte bara bil. Knappt han jag få en 'Hej då-kram' innan de var tvungna att ge sig av igen. Borta var min lilla tös.
Nu hoppas jag att jag hittar någon som har lust att följa med och dela på bensinen på torsdag till Linköping så jag kan få se Emelie gå mannekäng för första gången.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar