söndag 22 november 2009

Vill ha inspiration!!!


Jag vill komma igång med min styrketräning igen men hittar inte motivationen. Trots att jag tittar i gamla Fitness-tidningar kommer inte lusten att träna på riktigt. Visst jag cyklar lite då och och då på motionscykeln men det är inte riktigt samma sak. Jag vill ju träna styrka och bygga upp lite snygga muskler.
Ofta kör jag med den gamla värdelösa ursäkten att jag inte orkar. Jag vet ju det att man får energi av att göra av med energi. Ändå kommer jag inte igång.
Jag kan ju inte börja lyfta vikter än på ett bra tag, innan ryggen läkt ordentligt. Samtidigt behöver jag stärka upp ryggmusklerna för att kunna börja lyfta skrot igen.
Att gå till sjukgymnasten är något som jag är på väg att skippa. Jag tycker nämligen inte att det ger så mycket resultat som jag vill ha.
Vad jag behöver just nu är att någon sparkar mig i ändan så jag verkligen kommer igång.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar