lördag 20 februari 2010

Årets bibel är här!


Äntligen har den kommit. Årets bibel. Eller rättare sagt årets Börjes katalog.
Det är som en mindre julafton för mig när den dimper ner i brevlådan. Och sen sitter jag som klistrad hela kvällen och bläddrar och bläddrar. Först kollar jag in alla "vill ha-grejer" och sedan kommer jag till alla "måste ha-prylar". Önskelistan blir ganska snabbt riktigt lång. I år föll jag pladask för det fleesfodrade regntäcket Tyfon. Det har kommit ut i en ny design med kamouflage mönstrat tyg. Skitläckert! Lika så fanns det en hel del snygga schabrak som också hamnade på "Vill ha-listan". På listan över "måste ha" finns bland annat regntäcke mini, stallgrep, elrep och massor annat. Listorna är inte färdiga ännu, och blir väll aldrig det. Finns det mot förmodan inget jag måste ha så finns det alltid något jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar