tisdag 9 februari 2010

Ingen ridning


Nej någon ridning blev det inte i dag. Som jag misstänkte när jag kom hem övergick min huvudvärk till ett lindrigt migrän anfall. Och som om inte det var tillräckligt blev Jonas och Emelie dåliga. Båda fick ont i magen och frös. Så det föll på Joels och min lott att ta hand om alla djuren själva, och inte ville vi att de bägge sjuklingarna skulle laga vår middag så den fick vi allt fixa själva när vi kom in. Ja, ja. Rocky var ju så otroligt duktig igår trots att det skulle varit hans vilodag, och Sessan ska mest träna sin kondition inför fölningen i sommar. Det är nog ingen större katastrof att ingen blev riden idag. Inte mer än att jag inte kunde plocka på mig några extra smidiga poäng i vår stegtävling på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar