måndag 1 februari 2010

Princes´planering v5

r
Eftersom det inte blev riktigt som jag planerade förra veckan, har jag inte gjort någon detaljerad planering för denna vecka. Jag kommer att jobba Sessan med samma saker som jag planerade att göra under v4. Mest kondition och min ABC-övning, där jag jobbar med förhållande, drivande och ställande hjälper. Med andra ord grunderna i all ridning. Om det går bra kommer jag kanske lägga till en annan övning också där man växlar mellan att rida på volt och fyrkant, men det får vi se.
Naturligtvis kommer jag fortsätta att utnyttja all denna snö som kommit och rida mycket i den. Det är något som verkligen bygger upp både kondition och styrka. Något som Sessan kommer behöva sen när hon ska föla i sommar.
Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar