måndag 8 februari 2010

Hemma från jobbet


Idag kunde jag gå hem lite tidigare från jobbet än vad jag planerat. Jag jobbade över lite förra veckan så jag har lite komptid att plocka av. Skönt!
I dag har jag verkligen känt av besvikelsen över att jag har blivit orättvist behandlad. Trots att "mina pojkar" har gjort det mesta för att muntra upp mig, har inte leendet nått ända upp till ögonen. Det känns i alla fall bra att veta att killarna stöttar mig och gör vad de kan för att få mig gladare.
Fördelen med besvikelsen är i alla fall att jag har bestämt mig för att ge min arbetsgivares omorganisation en ärlig chans. Ett beslut som gjort att jag har lagt fokus på det åt sidan. Kanske kan jag lite lättare smälta att jag ska tillbaka till mitt gamla distrikt om jag ger det lite mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar