måndag 1 februari 2010

Sessans utvärdering v4




Det blev inte riktigt så som jag hade planerat den här veckan med ridningen. På något vis kom det något emellan flera dagar.
De kvällar jag hade möjlighet i början av veckan jobbade Princes bra med min ABC-övning, hon sökte eftergiften förvånansvärt bra trots allt. Dock skulle jag önska mer av henne.
Däremot under söndagen funkade inte övningen det minsta. Det tror jag i och för sig beror på att hon och alla de andra hästarna stått inne hela dagen för att hålla värmen så inte vattnet fryser. Hon hade helt enkelt för mycket energi för att koncentrera sig.
Nästa vecka kommer jag att fortsätta på samma sätt som jag hade planerat för denna vecka som gått. Kanske lägger till lite mer trav framåt veckoslutet.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar