lördag 6 februari 2010

God morgon!


Jag har inte sovit speciellt bra den här natten. Dels har jag legat och funderat på omorganisationen inom entreprenad företaget som jag är anställd på. Det är väldigt blandade känslor. Både hopp och förtvivlan. Fram och tillbaka. Hit och dit. Upp och ner. Ganska uppenbart att tankarna far runt, eller?
Sen har jag den senaste tiden känt mig väldigt orättvist behandlad på jobbet och till råga på allt fått reda på att det har ljugits mig rakt i ansiktet. Inte något som gör att jag känner mig gladare precis. Nej snarare ännu mer nedstämd.
Tankarna har snurrat runt hela natten, och de få stunder jag har lyckats sova har jag tuggat och gnisslat tänder så jag vaknade med värk i käkleden och en sprängande skallvärk, med risk att det går över i migrän. Skönt att det är helg nu i alla fall. Hoppas bara att jag orkar göra allt jag har planerat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar