söndag 14 februari 2010

God morgon kära läsare!


Jag måste be om ursäkt för att jag inte skrivit så mycket som jag brukar de senaste dagarna. Men jag har varit så fruktansvärt trött. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag gick runt med huvudvärk och migrän i en hel vecka. Det går ju inte påstå att jag har sovit så bra på nätterna. Om jag har lyckats sova vill säga. I går blev det soffläge, när jag inte var ute och skottade undan all snö som åter igen drivit igen gångarna på trädgården och på stallplanen. Och jag har lite kvar som jag måste skotta i dag. Jonas kan inte hjälpa till eftersom han har fått känning av sin sjukdom Multippel Skleros, MS, och får ta det lugnt ett tag. Det känns i min rygg. Inte bra för min skada i ryggen precis. Men det är något som jag får lära mig att leva med. Ryggen kommer alltid vara känslig för överansträngning och fel rörelser. Vad jag kan göra är att träna och stärka upp mina ryggmuskler så mycket som möjligt. Ska nog ta ett träningspass senare idag. Om jag hinner förstås. Det finns mycket på planeringen för idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar