måndag 15 februari 2010

Jag är inte gravid!!!


Nej, jag är inte gravid. Även om det skulle vara härligt med en liten knodd igen. Det som ser ut som att jag är på smällen är troligen att jag har fått så kallad "mjölkmage" eller laktosintolerans. Min mage blir så otroligt uppblåst på eftermiddagarna och kvällarna. När jag åt enbart kött, grönsaker och frukt försvann det. Men så nu när jag har börjat äta yoghurt till frukost och ibland även till lunch, har det börjat igen. Idag var det extremt. Sån magknip! Det enda som hjälper är att jag rör på mig så mycket som möjligt. Även att det gör ont. Så när jag "nattat" djuren ställde jag mig på min Cross Trainer och körde ett ganska tufft pass i 30 min. Snacka om att svetten rann. He he. Men magvärken försvann. Så även en hel del kalorier. När jag ändå var igång körde jag lite styrketräning också. Känner mig ganska nöjd nu faktiskt. Nu fattas bara en dusch och sen krypa ner under täcket. Har tänkt åka till jobbet lite tidigare i morgon. Om jag orkar ska jag försöka börja redan klockan fem. Hmmm. Okrisligt tidigt, men jag har en hel del jag måste fixa i morgon efter jobbet. Lika bra att säga God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar