lördag 20 februari 2010

Hallå! Tjena!


Det blev inga inlägg igår. Jag ber så mycket om ursäkt för det.
Det blev lite mycket i stallet i går kväll med hästarna, och sen så firade vi Jonas födelsedag några dagar för tidigt. Joels kompis Philip var är här den här helgen och vi gjorde pizzor och käkade massor av chips.
Så håller jag på med ett litet projekt som tar en del av min koncentration och tid, men som snart är klart och kan visas upp. Den som väntar får se vad det är...
Alla häst ägares bibel kom i vägen för mitt bloggande igår. Mer om det lite senare också...
Hur som helst är jag nu tillbaka efter att ha skottat en del snö. Det har kommit hur mycket som helst under natten, och det har inte slutat snöa än. Jag börjar bli riktigt trött på all denna snö nu! Det gör mig inget att det är snö ute, men det behöver inte komma mer nu! Jag tycker att vi har fått så vi klarar oss nu. Någon som tycker annat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar