onsdag 10 februari 2010

God morgon kära läsare!


Inte helt oväntat vaknade jag med huvudvärk även idag. Jag börjar bli ganska trött på det nu. I morgon är det en hel vecka som skallen och jag inte har varit vänner. Som tur är vet jag att det inte är något som är farligt i alla fall. Mina perioder med migrän och huvudvärk kan hålla i sig i ett par månader om det vill sig riktigt illa. Jag tog ett par Alvedoner till mitt kaffe det första jag gjorde när jag klev upp och det börjar skäppa av lite nu. Skönt! Tar nog med mig några till jobbet som jag kan knapra på under dagen.
Jag tänker sticka iväg lite tidigare idag och hoppas att jag kan sluta innan tre. Emelie kommer hem tidigt på onsdagar och jag tänkte att vi skulle rida ut en lite längre runda. Men vi måste rida del på en stig i skogen och dels ett stycke på stora vägen. Och då vill jag inte att det hunnit bli mörkt. Men det är ju bara om det flyter på som jag tänkt i dag. Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar