måndag 19 oktober 2009

Bra gjort Stokholmsjenna!!!

Jag läste ett inlägg av bloggerskan Stokholmsjenna nyligen, som handlade om hur hon gick till attack mot en hundägare som öppet misshandlade sin hund. Stockholmsjenna berättar hur folk runtomkring inte ens reagerar. Usch jag blir så förbannad på såna här händelser!


Jag brukar då och då dela ut dagens ros till personer i min närhet som har varit lite typ av vardagshjälte och idag får Stockholmsjenna den största blombukett jag kan tänka mig!

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. ååh tack va gulligt! :D

    SV: och jag blir helt galen på sådanna som inte har någon civilkurage och bara står där och glor. När jag hamnar i någon sån situation att jag ser något dåligt hända. Då brukar jag tänka: tänk om det där had vart jag, hade jag velat att någon sa till? Eller typ den här gången så tänkte jag: tänk om det där var min hund som vart slagen utav någon annan?

    Jag har blivit misshandlad och rånad för ett par år sedan utav ett gäng. och då var det folk som gick förbi och inte sa till dem att sluta eller något. Och inte kom de ens fram när de som misshandlade vart rädda och sprang iväg. URK!

    SvaraRadera