onsdag 7 oktober 2009

Kört runt på ungar


Jag har skjutsat Joel till Nicke, så de kunde ta en fisketur innan mörkret
svepte in över sjön.
På vägen hem plockade jag upp Emelies kompis Ida, så tjejerna kunde umgås lite.
Vi skulle longerat några hästar innan jag åter skulle köra runt på ungarna. Men Joel
ringde tidigare än väntat och ville hem. Han frös.

När jag släppte av Ida var jag ju bara tvungen att titta på deras nya hundvalp. Så söööt!
Naturligtvis blev jag sittandes hos Idas mamma Irene i ett par timmar, som vanligt.
Fast nu är det några månader sedan, så vi hade ganska mycket att babbla om.

Väl hemma blev det en snabb vända till våra två grisar och ge kossorna vatten så
ungarna slipper det i morgonbitti. Och nu blir det att krypa upp i soffan och kolla
på True Blood! Bästa serien någonsin!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar