måndag 5 oktober 2009

Kan inte sova.


Vaknade av att TV:n står på och Roger Pontare sjunger "Vindarna vänder sig om".
En ganska bra låt i och för sig. Fast när jag vill sova och det är mitt i natten, får han gärna vara tyst.

Precis som vindarna så låg jag kvar en stund och vände mig om, men inte kunde jag somna igen. Utan jag klev upp och satte mig vid datorn och redigerade lite både på min egna blogg, men även Linas blogg. På Linas blogg skriver jag lite mer utförligt hur det går med hennes och Emelies träning och utveckling. Jag ska väll erkänna att jag har missat lite innan, men jag gjorde en liten sammanfattning tidigare.
Och nu har jag skrivit lite mer utförligt hur det gick för dem på tävlingen de var iväg på i lördags.
Det finns en bild på Emelie och Lina här brevid, och "klickar" du på den så kommer du direkt till den bloggen.

Även hästarna Rocky Star och Princes MacKenzie har egna bloggar och jag kommer att uppdatera och redigera dem på liknande sätt inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar